האם את מכירה את עצמך ?
לרתום את הידע לטובת שיווק העסק שלך

שיווק לנשים – טעם אישה

יצירת קשר בין הלקוחות שלכם , תקשר אותן למותג שלך.

    • "אישה נכנסת למעלית , לוחצת על כפתור הקומה העשירית ,ולפני שהיא מגיעה למחוז חפצה היא שוקעת בשיחה עם האישה לצידה "
    • תקשורת , הפריה הדדית .
    • מותגים ישמשו חוליות קישור לנשים המעוניינות לתקשר זו עם זו
    • נשים נוטות להמליץ על מוצר פי שלושה יותר מגברים. על פי סקרים 70% מהנשים מקבלים את הפרטים על מוצר ממי שכבר רכש אותו .
    • דוגמא תכשיטים : מועדון להחלפת תכשיטים .ערב אימהות ובנות באמצעות תכשיט משפחתי, המספרה השכונתית ….

אם אתם משווקים לפן אחד בחיי הלקוחה שלכם , אתם מחמיצים את כל הפנים האחרות

  • נשים יכולות לבצע מספר משימות בו זמנית. לנשים יש משימות רבות מתחומים מגוונים בו זמנית – יכולת התמרון היא הכרחית.
  • יכולת לתת פתרון כולל יגדיל מכירות.
  • דוגמאות – סטודיו c , תזונאית הנותנת פתרון משפחתי , יצרנית תכשיטים שתיתן פתרון לכלל המתנות הנדרשות לחג , חנות מכולת עם משלוחים + רשימת קניות אישית.

אם עליה לשאול אחרתם את הרכבת
קל יותר להחזיק בה מאשר להחזיר אותה

  • נשים לעולם לא יגידו מה הן רוצות " זה לא אותו דבר אם עלי לומר לך "
  • "ראית הנולד " – הבנת הלקוחה די הצורך , בלי שהיא תצייר תרשים . סיפוק צרכים עתידיים , שירותים ומוצרים שנשים עדיין לא יודעות שיזדקקו להם.
  • דוגמאות – יצירת ערכת מוצרי קוסמטיקה קטנים לנסיעות , תיק נסיעה לתכשיטים , משלוח ההזמנה , הוספת כרטיס ברכה למתנה , שירות תיקונים, פעמון עזרה בחדרי מדידות.
  • "לעשות לה את היום" – להפתיע אותה .
  • לדמיין את הלקוחה כאמכם או אחותכם ומה היה עושה לה את היום.

שווקו למרחב ההיקפי שלה

  • נשים שמות לב לפרטים ותחושות כל העת.
  • חשבו על גישות לא שגרתיות : אם תמצאו מקומות לא צפויים מנקודת ראות של הלקוחה , שבהם יצוץ המותג שלכם, הוא יעשה עליה רושם עז מאשר תטיחו אותו בפניה. (על תתנו לה הרגשה שאתן רוצות למכור לה משהו ).
  • דוגמא – מכירת תכשיטים : אם תהיה כתבה על מתן שרשאות לבנות מיצווה , אם נראה נשים מפורסמות עם התכשיט , אם התכשיטים יוצגו בבית קפה מיוחד וכו'

לכו אליה

  • עד כמה קשה לה להגיע אליכן ? למדו מהם המחסומים והסירו אותם.(מחסומים פיסיים , מחסומים רגשיים ואפילו מחסומי מימון )
  • נוחות
  • פרטיות
  • "היי נוכחת"

הדור הזה של הצרכניות יוביל אתכם לדור הבא ולהפך

  • איך אפשר להפוך את המותג שלכם להיות חלק מן המסורת המשפחתית ?
  • להישאר רלוונטי באותה מידה לכל הדורות?
  • לספק ערך בר קיימא לדור הזה ולבא?

חדשנות ערך

  • התכשיט אינו רק ליופי , הוא מקשר לסמלים מן העבר הוא מקשר בין דורות , יש לו סיפור

שתפו אותה שאלו אותה

  • תנו לאישה מקום
  • שתפו אותה בתהליך הייצור ובניית המוצרים
  • דוגמאות : תחרות מתכונים , צבעים או אירועים שצריך לכוון אליהם בבניית תכשיט , נצלו את רשת הקשרים שלה .