דה מרקר לוגו מסחרי שקוף

שילובים מצמיחים עסקים

שילובים מצמיחים עסקים הוא משרד לייעוץ ופיתוח עסקי המהווה One stop shop לעסקים. החל משלב גיבוש הרעיון , דרך בדיקת הכדאיות הכלכלית והכנת תוכנית עסקית ועד לשלב העברת העסק לדור הבא או האקזיט . הליווי העסקי מתבצע ,מתוך אמונה כי  השילוב בין צרכי העסק  או הארגון ובין היכולות הטמונות בצוות המשרד והשותפים המקצועיים שלנו, יוצרים עבור לקוחותינו את ההזדמנויות והכלים להצלחה וצמיחה.

 דניאל דותן / מרץ 2019

בעלות על עסק וניהולו, הינו אחד התפקידים המורכבים והבודדים . התחרות הקיימת בשוק , צרכי האשראי המשתנים , הצורך לחדש ולהיות בקדמת הטכנולוגיה , ניהול המשא ומתן ועוד ועוד , מהווים נטל הולך וגובר על בעל העסק. הליווי המקצועי אותו ניתן לקבל בשילובים משרד לייעוץ עסקי  , מקל על בעל העסק בניהול הפיננסי היום יומי וכן בצמתי ההחלטות החשובות בפיתוח העסקי .

ב15 השנה האחרונות ליווה צוות המשרד בעלי עסקים בהחלטות עסקיות רבות מבחירת הקונספט למלון החדש שרצו להקים , רכישת צי רכב , גיוס אשראי בנקאי ומקרנות  , הקמת מפעל באזור תעשייה , הפרדות משותפים ואפילו העברת המקל לדור הבא ואיזון הצוואה .

"הליווי והחיבור אתנו מאפשר לבעל העסק , בחינה כלכלית אובייקטיבית , השוואה לנתונים של עסקים אחרים , נגישות וקשרים למקורות מימון ובנקים , שימוש בכלי ניהול לשליטה בתהליכים העסקיים ויחד עם זאת אוזן קשבת ותמיכה . אנחנו מעמידות לרשות כל הלקוחות שלנו , ניסיון וידע נצבר של שנים משולב בשמירה על האינטרסים שלהם וחיבור לרשת הקשרים הענפה שלנו. " מספרת ענבל מימון מנכ"לית משותפת בשילובים.

"כשפתחנו את העסק קיבלנו החלטה משמעותית אסטרטגית , שהמשרד הינו משרד בוטיק , בו כל אחת מאתנו מעורבת לפרטי פרטים בכל תיק ומכירה אישית את הלקוחות . יש לזה משמעות רבה עבור הלקוח הן מבחינת הזמינות ומהירות התגובה והן מבחינת הידע הניסיון והקשרים שעומדים לרשותו.

את הכנת התוכניות , בדיקות הכדאיות , בקשות האשראי והפרויקטים התעשייתיים והתיירותיים , אנחנו מלוות בייעוץ, מסקנות, והכוונה וגם התאמה לאישיות היזם ובעל העסק ." מוסיפה זוהר דביר מנכ"לית משותפת בשילובים.

את שילובים הקימו ענבל מימון וזוהר דביר, בחמש דקות בקפה ארומה, כשהן לומדות מניסיונם של אחרים ובודקות את יכולת העבודה המשותפת במשך שלושה חודשים , שלאחריהם היה ברור שיש להן נוסחה מנצחת.

מאז ענבל מימון וזוהר דביר מתחזקות את השותפות בינהן על בסיס קבוע (יש כאילו שרומזים שגם ספר ייכתב על זה בבוא היום) .שתהין מגיעות לשותפות עם ניסיון רב שנים בתחומי הייעוץ והבנקאות והענפים המובילים במשק . היום המשרד מונה צוות של 3 כלכלנים ומתמחים , ונותן שירות לעשרות עסקים בכול שנה ומגייס כ100 מ' ₪ לפעילות עסקית , השקעות ותוכניות הבראה.

שם המשרד "שילובים " מעיד על  יתרון נוסף בפעילות המשרד , והיא העבודה בשיתוף פעולה עם מומחי תוכן שנבחנו על ידי המשרד  בתחומי התיירות , סטטוטורי, ייעוץ ארגוני והשמת עובדים , חקלאות , חדשנות ועוד. העבודה בשילוב מומחי תוכן מאפשרת ללקוח לקבל ידע מקצועי ורחב , תוך כדי כך שהמשרד מלווה ומתכלל את כל התהליך , עבודה בשילוב יועצים מומחים , וארגונים אפשרה למשרד לבצע ולהשתתף בפרויקטים משמעותיים, בין היתר שילוב עסקים בהתפתחות הנגב, פיתוח מודלים ייחודים בדגש כלכלה מקומית מקיימת, ביצוע תכניות עסקיות לפרויקטים בהשקעות של יותר מ 100 מ’ ₪, משלב הרעיון והתכנון , הבדיקות הכלכליות ועד הבקרה התקציבית והתזרימית.

ענבל וזוהר , אוהבות גם להעביר את הידע הנצבר הלאה בהדרכות בקורסים לבעלי עסקים ויזמים ובמגוון עשיר של מצגות ידע ועדכונים באתר הבית ובדף הפייסבוק.

משרד שילובים מעניק מגוון רחב של שירותים כלכליים:

אנחנו פה כדי לעזור ללקוחות שלנו להגשים את שאיפת הפיתוח הכלכלי באמצעות ייעוץ, בדיקות כלכליות וגיוס המשאבים הנדרשים לפיתוח. אנחנו רואות את עצמנו צומחות עם הלקוחות ומבצעות פרויקטים מורכבים משלב הרעיון והבדיקות הכלכליות הראשונות ועד שלבי הבקרה הפיננסית על ביצוע. הגדלת המחזור, שיפור רווחיות, יעדי מכירה חדשים ועוד, הם רק חלק מהצמיחה והאפשרויות אשר משרדנו מציע.

ארגז הכלים הפיננסים שלנו מסייע לבעלי עסקים לייצר אינטגרציה והרמוניה, להיות נינוחים ומודעים יותר בניהול העסק תוך חשיבה אסטרטגית ויצירתית התואמת צרכי העסק, חוזקות וחולשות וערכי הארגון.

הניסיון והמקצועיות שצברנו במשרד וצוות היועצים העומדים לרשותינו , מאפשרים לנו לתת מענה כלכלי עבורכם לכל שלב בחיי העסק – קנייה, מכירה, צמיחה, האטה, העברה בין-דורית… כל בעיה או אתגר – אנו כאן לסייע לכם ולתרום מהידע שאספנו לאורך הדרך.

 זהר דביר אומרת: "הייעוץ העסקי שאנו מעניקות, נותן תמיכה והכוונה לבעלי העסקים גם בתקופות של פיתוח עסקי וגם בתקופת משבר. מילת המפתח היא 'הטמעה'. בעזרת הטמעת כלי ניהול, הכשרת הצוות בחברה, ייעוץ וליווי שוטף –  נתמוך בכם על מנת שאתם תוכלו לנהל את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר!"

"שילובים מספק לבעלי העסקים שלושה דברים עיקריים: ניהול אפקטיבי של העסק, גיוס כסף לעסקים על פי צרכי האשראי של העסק מכל הקרנות האפשריות כולל התנהלות מול הבנקים, וכן בדיקות היתכנות לפרויקטים חדשים, להתרחבות, הקצאות קרקע, הערכות שווי

למכירת העסק ועוד". מוסיפה ענבל מימון.

אנחנו מאמינות , כי עסקים קטנים ובינוניים הם המפתח לפיתוח כלכלה בכול אזור ובאזור הנגב בפרט .נמשיך להתמקצע עבורכם וליצור

, תוכניות ופרויקטים גדולים להקמת מפעלים, בתי מלון ותיירות, ולהגיע לעסקים בכל רחבי הארץ ,לראות איך החלומות שלכם מתגשמים.

כתבה דה מרקר סופי התפרסם מרץ19-1