האם את מכירה את עצמך ?
לרתום את הידע לטובת שיווק העסק שלך
שיווק לנשים – טעם אישה
יצירת קשר בין הלקוחות שלכם , תקשר אותן למותג שלך.
- "אישה נכנסת למעלית , לוחצת על כפתור הקומה העשירית ,ולפני שהיא מגיעה למחוז חפצה היא שוקעת בשיחה עם האישה לצידה "
- תקשורת , הפריה הדדית .
- מותגים ישמשו חוליות קישור לנשים המעוניינות לתקשר זו עם זו
- נשים נוטות להמליץ על מוצר פי שלושה יותר מגברים. על פי סקרים 70% מהנשים מקבלים את הפרטים על מוצר ממי שכבר רכש אותו .
- דוגמא תכשיטים : מועדון להחלפת תכשיטים .ערב אימהות ובנות באמצעות תכשיט משפחתי, המספרה השכונתית ….
אם אתם משווקים לפן אחד בחיי הלקוחה שלכם , אתם מחמיצים את כל הפנים האחרות
- נשים יכולות לבצע מספר משימות בו זמנית. לנשים יש משימות רבות מתחומים מגוונים בו זמנית – יכולת התמרון היא הכרחית.
- יכולת לתת פתרון כולל יגדיל מכירות.
- דוגמאות – סטודיו c , תזונאית הנותנת פתרון משפחתי , יצרנית תכשיטים שתיתן פתרון לכלל המתנות הנדרשות לחג , חנות מכולת עם משלוחים + רשימת קניות אישית.
אם עליה לשאול אחרתם את הרכבת
קל יותר להחזיק בה מאשר להחזיר אותה
- נשים לעולם לא יגידו מה הן רוצות " זה לא אותו דבר אם עלי לומר לך "
- "ראית הנולד " – הבנת הלקוחה די הצורך , בלי שהיא תצייר תרשים . סיפוק צרכים עתידיים , שירותים ומוצרים שנשים עדיין לא יודעות שיזדקקו להם.
- דוגמאות – יצירת ערכת מוצרי קוסמטיקה קטנים לנסיעות , תיק נסיעה לתכשיטים , משלוח ההזמנה , הוספת כרטיס ברכה למתנה , שירות תיקונים, פעמון עזרה בחדרי מדידות.
- "לעשות לה את היום" – להפתיע אותה .
- לדמיין את הלקוחה כאמכם או אחותכם ומה היה עושה לה את היום.
שווקו למרחב ההיקפי שלה
- נשים שמות לב לפרטים ותחושות כל העת.
- חשבו על גישות לא שגרתיות : אם תמצאו מקומות לא צפויים מנקודת ראות של הלקוחה , שבהם יצוץ המותג שלכם, הוא יעשה עליה רושם עז מאשר תטיחו אותו בפניה. (על תתנו לה הרגשה שאתן רוצות למכור לה משהו ).
- דוגמא – מכירת תכשיטים : אם תהיה כתבה על מתן שרשאות לבנות מיצווה , אם נראה נשים מפורסמות עם התכשיט , אם התכשיטים יוצגו בבית קפה מיוחד וכו'
לכו אליה
- עד כמה קשה לה להגיע אליכן ? למדו מהם המחסומים והסירו אותם.(מחסומים פיסיים , מחסומים רגשיים ואפילו מחסומי מימון )
- נוחות
- פרטיות
- "היי נוכחת"
הדור הזה של הצרכניות יוביל אתכם לדור הבא ולהפך
- איך אפשר להפוך את המותג שלכם להיות חלק מן המסורת המשפחתית ?
- להישאר רלוונטי באותה מידה לכל הדורות?
- לספק ערך בר קיימא לדור הזה ולבא?
חדשנות ערך
- התכשיט אינו רק ליופי , הוא מקשר לסמלים מן העבר הוא מקשר בין דורות , יש לו סיפור
שתפו אותה שאלו אותה
- תנו לאישה מקום
- שתפו אותה בתהליך הייצור ובניית המוצרים
- דוגמאות : תחרות מתכונים , צבעים או אירועים שצריך לכוון אליהם בבניית תכשיט , נצלו את רשת הקשרים שלה .