חברת שילובים, המתמחה בייעוץ ופיתוח עסקי, מציעה ליזמים ובתי עסק ליווי עסקי מקצועי ומקיף. השירות כולל בין היתר פיתוח עסקי, הטמעתם של כלים פיננסים ניהוליים, גיוס הלוואות ומקורות מימון, תכניות לגיוס משקיעים, הערכות שווי, בדיקות כדאיות, פיתוח תוכניות עסקיות, מודלים ותוכניות תקציב ועבודה, ומתן הדרכות מקדימות לפעילות עסקית. כל אלו ועוד מעניקים ללקוחותינו את הכלים וההזדמנויות הנדרשות למינוף, צמיחה והצלחה.

 

אבחון מעמיק להכרת בית העסק או המיזם

 

כל הליך ליווי עסקי שאנו מספקים למיזמים ועסקים קיימים מתחיל באבחונם המעמיק והכרת מאפייניהם השונים. האבחון כולל בין היתר את הכרת מבנה הארגון ואופן התנהלותו, שיטות עבודה והליכי שיווק, וכן אבחון מצב האשראי של העסק ומקורות מימון שלו, אופן ניהול רכש ומלאי, והכרת קהל יעד ומתחרים בענף. מידע זה שיאובחן וינותח לעומק יאפשר להבין את מאפייני החברה, המיזם או הפרויקט, להגדיר מחדש מטרות ויעדים, ולזהות נקודות שיש לחזק או לשנות בהתנהלות.

 

ליווי מקצועי ואישי

חשוב להבין כי היכולת שלנו להעניק שירותי ליווי עסקי אפקטיביים מתבססת על התאמה מלאה לכל לקוח, המבין את משמעותם של הליכים אלו ומסכים לשתף עימם פעולה. כפועל יוצא מכך, שירותינו מספקים מענה מקצועי מדויק המותאם לצרכים ספציפיים של כל עסק, ארגון או מיזם. הליווי מתנהל מתוך שקיפות מלאה ושיתופי פעולה קרובים עם מנהלי החברה, ומספק מענה והדרכות לכל צורך, בעיה ושאלה.

 

פתרונות מקצועיים ומקיפים

על ידי השכרת שירותינו זוכים לקוחותינו למענה מקיף הנוגע בהיבטים שונים של החברה או הפרויקט. בין היתר, ליווי עסקי לעסקים ומיזמים יספק מענה לכל היבט וצורך פיננסי, כדוגמת התנהלות מול מערכות בנקאיות או פתרון מצוקות אשראי. בנוסף, שרותינו כוללים גם בחינת היבטים כלכליים כגון תזרימי מוזמנים ודוחות רווח והפסד. בנוסף, נדאג לייעל את כל מאפייני הניהול של העסק לרבות ניהול מלאי ורכש.

 

הזמנת שירותי ליווי עסקי

להזמנת שירותי ליווי עסקי לעסקים וקבלת מידע ופרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם שילובים בטלפונים 08-6900108 ו- 074-70-100-80.